Barbacka uteritt

Idag tänkte jag ta det lite lungt med Patch när han gått ganska hårt de senaste dagarna. Då passade det bra med en mysig barbacka uteritt på ängen. Red på hacket också. Han var så duktig! Hade inte mkt krav alls, mest att han inte skulla slänga av mig xD Red jättemkt övergångar bara i början för att ha bättre kontroll.

Han var så duktig och höll sig ändå hyfsat lugn trots att det stod ett rådjur (som han är livrädd för vanligtvis) några 100 m bort på ängen Sen några galna ankor typ som pep högljutt. Sen kunde jag även galoppera ute för första gången utan att han gjorde ngt bus! Verkligen ingenting plus att jag red barbacka och allt :D

Galopperade lite fram och tillbaka sådär jättemysigt var det och han har hur skön galopp som hälst när man kommer in i den! Red ca 45 min varav 30 min skritt typ :) Supernöjd över bästa hästen <3


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0