Andra delen lördag

När jag kom fram till stallet i lördags blev jag helt chockad. Vi körde upp för den lilla backen och såg massa transporter och hästbussar överallt, på utebanan red massa fina ekipage i tävlingskläder. Jag kunde inte fatta att jag missat att det skulle vara tävling hos oss? Gick in i stallet och fråga de sa att det var en ponnydressyr tävling som hyrt vår anläggning.

Jag gick in på tdb via iphonen och sökte på tävlingen det stog LC:1 och LB:1 på klasserna, börja nästan lipa, för hade ju kunnat vara med! Men gick ner och kolla, såg för fina ekipage för att vara så låga klasser, gick in i ridhuset och såg en tjej vars blogg jag följer och hon skulle ju tävla ponnyeliten då! Sen blev jag genast glad för att jag inte alls hade kunnat vara med haha hade gått in på fel proposition.

Hon jag såg iaf red även på samma ridskola som jag (Gladö) Så gick fram och fråga om det verkligen var hon och det var det, så jag sa om hur bra jag tyckte att hon var och så, hon vann även första klassen på dagen!! Sen kolla jag när hon red andra klassen (fotade även) och såg så himla fint ut!! Efter det så red iag jag :)


Så fina... (vill inte lägga ut en mer visande bild utan tillstånd)

Kommentarer
Postat av: Elinore

Åh vad du är gullig :D blev så glad när du kom fram!! Åh om du tog bilder får du jätte gärna läggs upp dem, jätte kul ser ut att vara fina bilder :) du fåt jätte gärna skicka de på min mail oxå om du vill :D kram!

2011-10-03 @ 21:08:20
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0