Torsdagens ridpass 24/11

Denna dag red jag bara igenom honom lite lätt i illa ridhuset. totalt red jag ca 30 min bara. Han var jättepigg och full av energi som han tog ut lite genom att flytta in och ut baken när han inte skulle, fast han trodde det så det blev lite ostadigt imellan åt men red fram ur det och då gick det bra!

Han var mkt fin och red bara lite skänkelvikningar och väldigt få öppnor och slutor, red igenom ställningen och lite sånt smått. I galoppen tränade jag inte på ngt särskilt, fokusen låg bara på att ha honom avlsappnad och fram för skänkeln, varierade lite mellan att gå på rakt spår och på volt.

Han var fin och jag var mycket nöjd och gla över ridpasset! :D

image description
Min lilla kokosnöt hihi ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0