Patch planering v.48

Här är min förhoppningsvis grymma planering!

Måndag: Skrittas 30 min resten vila
Tisdag: Dressyr, upplägg som på kursen
Onsdag: Dressyr, upplägg som på kursen
Torsdag: Dressyr med bommar + lite andra övningar
Fredag: Vila
Lördag: Rida ut
Söndag: Dressyr lite lätt arbete + delar som på kursen
Måndag: Träning för Anna Dufva, förmodligen forts som på kursen

Jag tycker detta är en bra planering, hoppas bara den håller eller om ngt kommer stoppa oss kommer jag bli arg eller mest sur hehe.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är väl inte så smart att lägga två likadana ridpass efter varandra när du rider han inne så mycket. Läg passet med bommar imellan?

2011-11-28 @ 20:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0