Oplanerad flumm hoppning!

Idag hade ja tänkt att bara rida lite dressyr med bommar o dressyr sadeln, men när jag kom ner till lilla ridhuset var bommar och hinder redan framme. Jag började rida fram jätteseriöst o så det gick jättebra i galopperna! Typ lika fin som i måndags :') att det höll i sig <3 men i vänstertraven var han väldigt ostadig o vinglig, flytta baken in o ut så blev de bättre.

Sen kom ja på lite bommar i trav o de gick braa, ville sedan prova ta sockebitshindret o de va sååå kul så bestämde mig för o hoppa ist xD red med Lillis o Boomerang o typ va hur glad som helst, skratta när pluttenen va sådär nutti o så =))) vi kom lite fel på hindrena alltså för nära så han rev o sen sprang han förbi nåra gånger o men blev ju ändå värsta oseriösa flum hopp ridpasset med bara massa kul!

Patch tagga till bra faktiskt när han kommit in i det hela med hoppningen, hoppa som högst runt 90 så inga höjder men va fett kul ändå haha roligaste på länge ändå! Lilli va så snäll o filmade o tog bilder från filmerna o ska skicka till mig så de kommer upp när jag får dom :D allt blev så mkt flummigt med Lilli :Pp

image descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0