Innan allt skrivande om ridpassen

Tänkte jag skriva om vad jag gjort i övrigt denna vecka (som inte har med hästen så mkt o göra haha). I Tisdags så hade vi ngt med att servera fika med klassen för att tjäna ihop pengar, så efter skolan var jag med Henke och Max, kmr inte ihåg så mkt vad vi gjorde men iaf sen åkte vi tbx till skolan för att göra det där...

Var på helt hyper och flumm humör hela dagen haha det blev Faktiskt kul. Trodde inte det skulle kunna bli så. Sen i onsdags så gick jag och max hem till mig och plugga lite sen bakade vi havreflan haha! Jättegott men mådde sjukt illa sen efteråt :p

image description
haha ser så störd ut men whatever... :P

image description
Hehe ser inte så gott ut som det var...

Sen i fredags kom vi hem runt 11 efter kursen och jag behövde vila för var ju som sagt halvt sjuk så blev inge annat kul. Igår däremot efter kursen som var på förmiddagen så vare globen horseshow som gällde! Gick med mami tragiskt nog haha, var inte tänkt så skulle gått med kompisar men blev strul hit och dit så vi kunde ej gå samtidigt.

Träffade även några där typ Erika, Hanna och Julia :) Jag shoppade förfullt i Anexet iaf! Men gjorde inte av med överdrivet mt pengar iaf! Hade räknat på att bli runt 3000 kr fattigare men blev bara 1700! Iofs var mamma med och köpte några nödväniga grejer ;)

Lista på köpen dårå:
image description

Mycket nöjd var jag efter allt köp iaf! Sen sista numret av frihetsdressyren med Lorenzo och hans 12 vita hästar var helt otroligt! Bästa på showen LÄTT! SÅ sevärt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0