I'm back i think!

Hehe nu är jag tillbaka MEN den förbannade överförningssladden till kameran är inte här.... Så bilderna sitter fast kvar på minneskortet i kameran. SÅ irriterande -.- Jaja ska skriva om alla ridpass (jobbigt!) Men kanske publicerar de senare när de fått bilder med :P Men kort har veckan sett ut såhär:

Måndag: Träning för Anna Dufva, var jätteroligt ripass gick super!
Tisdag: Avmaskades så skrittades bara för hand ca 30 min resten vila.
Onsdag: Vila helt.
Torsdag: Red igenom lite lätt tot 30 min han var energisk och fin!
Fredag: Tränings kurs för Anna Dufva på upprätta gård, han var duktig jag behöver lär mig mer!
Lördag: Samma som ovan, tränade vidare med svåra grejer och det mesta gick bättre!
Söndag: Jag är jättesjuk idag så vet ej om jag får åka dit, han skall ändå tat lungt bara skrittas typ.

(Har varit småsjuk sedan i onsdags, med väldigt mycket halsont och i fredags började hostningen retas och sen dess bara värre). Men iaf mer utförligt om dagarna och ridpassen kommer som sagt! ;)

image description
Föör charmig bild på patchisen innan vi åkte iväg till Upprätta gård i lördags! ;)

image description
Nuttsiputtsi i transporten hihi pussissenn ^^
image description
Haha gulleponnin innan vi lasta in igen efter ridpasset <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0