Fun @ Gladö på halloweeen!

Det var riktigt najsigt igår alltså! Just like evry year... =D Var som sagt spöke på spökvandringen o satt i trädet som jag även gjorde för 2 år sen med natta :P Förra året va ja bara i skogen... Var självklart ej själv såklart xD Men så vart det typ lite kaoz. Vi hade hört att typ hälften av ungarna typ grät, en hade svimmat o ambulansen hade kommit. Fast inget var så men iaf så när Hanna och Erika skulle gå tillbaka för o hjälpa ungarna så påväg till stallet blev de skrämda så dom fick typ panik o sprang tillbaka.

Lägger in bilderna mellan texten ;)

image descriptionimage descriptionimage description
Haha Emilia...
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Det var tydligen Ida ridlärarens kontakter som skulle skrämma oss spöken (som de även lyckades). Men iaf jag har nog aldrig att jag varit så lugn på en halloweenkväll förut haha! Har alltid varit seriöst räddast av alla o typ gråtit sönder (elr inte) Men typ varit panikslagen...Aja så sen gick alla tillbaka till stallet men alla ungar hade inte fått gå rundan o de ville gå så vi gjorde ett sista ryck typ och gick tbx in i skogen och skrämde 2 grupper resten banga xD

image descriptionimage description
Sarah jag Emilia o Erika :)
image description
Clownen Hampus o jag xD
image descriptionimage description
image description
Läskiga julia!
image description
I trädet med Sarah! haha bjuder på den ser hemsk ut...

Sen var det iaf lekar i ridhuset :D :D Först vare hoppa så högt som möjligt, kom 2a på det! Grymt fast Sarah är overkligt bra hon klara liksom 125 cm.... Sick or what?! Själv hoppa jag iaf 1 m xD Sen på limbo kom jag också 2a haha! Hon tjejen som gick längst var typ hälften så kort som mig så känner mig ändå rätt bra xD haha neee. Men det var kuuul =))) sen sov vi i usek i lilla utecafeterian o de andra barnen sov i ridhuscafeterian.






Sarah när jag tror hon hoppade som högst haha galning <3

Blev rätt sent när vi slutat snacka o typ pratat sen gick vi upp onödigt tidigt på morgonen, liksom kl 7.. =( Sov väl runt lite mer än 3 timmar xD Blev hämtad runt 9 sen så det var rätt chill. Åkte hem kolla lite tv vila upp mig o sen åkte vi till stallet, red o fixa iordning allt för tävlingen imorn! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0