Flåt ;)

Heejsan inte mkt inlägg här inte... Men igår kom vi hem som vanligt rätt sent efter träningen som förövrigt gick skiiiiiitabra :D Sen va jag tvungen att plugga, har prov imorn och hade en presentation idag som jag gjorde igår...

Sen idag vilade Patchen och har jag efter skolan varit lite med Wille och Lova inte länge alls sen gick lova och vi mötte upp en jakob jättesnabbt typ 10 min för sen gick jag på sista mötet om fobin. Efter det har jag varit hemma o pluggat kuuul!

image description
Juste köpte även en Chai latte idag på lunchrasten, såååå gott! Löööv it :D Var överspeedad efter det o typ drog med mig nora till medis för va så hyper ville inte va inne xD Förövrig var dagen rätt seg i skolan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0