Dagens ridpass 4/11

Känns skönt att kunna skriva dagens ridpass! Men iaf så eftersom det är tävling imorn och jag inte vill åka dit med dålig känsla från gårdagen så red jag inte så länge eller så "tränande" pass idag. Lite lätt i lite lägra form och fokus mest på bjudning och vägar. Red i det lilla faktiskt för att träna på hur måtten kommer vara på tävling.

Han kollade på saker när jag skritta fram på långa tyglar men sen gjorde han ingenting när jag "red" Duktig hest! :) Red som sagt mest igenom honom lite lätt och checka av liksom. Red serpentiner och lite vägar typ snett igenom i galopp och allt gick mycket bättre idag :) Feta nöjd!


Sötis ponni o jag tagga inför tävling imorn! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0