Tänkvärd kommentar

Fick en tänkvärd kommentar ang. min planering:

Amanda: Det är väl inte så smart att lägga två likadana ridpass efter varandra när du rider han inne så mycket. Lägg passet med bommar imellan?

Svar: Jag har mina anledningar till varför jag lagt de två ridpassen efter varandra, men jag är självklart öppen för nya förslag. Så ska tänka till på detta och se vad jag gör. Sen kanske det ser ut som att jag rider honom mycket inne, denna veckan blir det 4 ggr varav 1 med bommar och 1 mest lösgörande de andra 2 är riktiga träningspass sen vilar han 2 dagar och 1 dag rids han ut. Så det är ändå lagom.

Tycker om sådana här kommentarer för att jag vill alltid göra det bästa för Patch och vår utveckling och jag vet att jag inte alltid gör det som är mest rätt så ni får gärna fortsätta med era tips och åsikter!

image description

Update: Nu blev det ju så att jag inte kunde rida bommar då det var många andra i ridhuset idag (onsdag). vVt dock ändå inte annars vad jag hade valt, hehe beslutsångest kallas det va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0