Weiger de Boer

Kan inte fatta det men på Söndag så ska jag få dela en hel halvtimmme (30 min) själv med Weiger de Boer!! Jag ska alltså få träna för honom! Hur galet är inte det?! För er som inte vet är Weiger de Boer även s.k "tysken" en toppduktig dressyrryttare som startat i över 400 Grand prier, varav runt 70 av dessa vinster! "keep it simple"

Det ända som är lite mindre bra är att det blir på engelska, så nu ska jag plugga lite engelska-häst/ridvägs glosor. På fredag ska han även träna andra i mitt stall så det ska jag kolla på för att få lite mera humm om vad han är ute efter osv. Är riktigt taggad och bokade genast in Cissi för en träning på lördag (dagen innan) för att kanske hinna bli lite bättre ryttare tills han kommer ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0