Typ överlycklig chey!

Idag så blev det ännu mera hästshopping på Häst&Hundhuset! Gaaash vad jag är glad!! Detta fick jag med mig hem:



* Schockemöhle dressyr schabrak 399 kr
* Schockemöhle fleecelindor 249 kr
* Schockemöhle hovkrats gratis
* Fårskinnsgjord (egentligen lamm) 499 kr

Är så satans nöjd med vad jag fått idag och denna snygga älskade Schockemöhle outfiten invigs på söndag för träningen för Weiger de Boer. Fårskinnsgjorden köpte vi för att han har fått lite skav av den nya lädersadelgjorden, så nu problemet löste vi på detta sättet. Det bästa av allt är att jag ska prova en Charles Owen Wellington classic hjälm på onsdag i en mindre storlek än den jag provade idag, och om den passar ska vi beställa hem den! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0