Tjolahopp!!

Idag red jag på patchisen 2 ggr, ena trimmtrimm andra buuus ;) mer om det i annat inlägg. Gick upp supertidigt imorse för att kunna rida tidigt på morgonen innan det skulle bli jobbigt varmt men kom inte riktigt iväg... Så det slutade med att jag red mitt på dan när det var som varmast. Inte nog med det så fick jag för mig att ta långärmad?!

Och Fy vad äckligt varmt jag hade det under typ hela dan, hade inte ngt ombyte med såklart. Red självklart som grädden på moset även vilse när jag skulle hem... Aja Ponnyn studsa av mig iaf påväg t hagen, HAHA!! Det krånglar jättemkt när man ska ladda upp bilder så alla är inte uppe från de tidigare inläggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0