Sry för bad update!

Men mitt internat hemma funkar inte, och nu är jag på Gotland! Ägnade hela förmiddagen idag åt att packa sen fick jag skjuts till båten i nynäshamn och åkte båten själv. Sen blev jag hämtad där och nu har vi äntligen kommit fram till vårat sommarställe.

Patch kommer få vila under tiden jag är på Gotland nu. Mamma kommer åka till betet och visitera honom, gosa osv, hon var redan där idag. Saknar min gris jättemycket redan!! :( Känns jättejobbigt att vara utan honom!

Bilder och text om uteritten kommer på söndag när jag kommit hem igen. Använder mobilsurf nu så att några bilder går ej att ladda upp... Men Det var hur kul som helst verkligen! En av mina bästa uteritter hittils, eller nog den bästa till och med! :D


Det här är nog det patch gör just nu...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0