Sommarbete!

Igår var vi och kollade in stället där Patch ska tillbringa halva sin sommar i år. Vi gick bara till sjön, påväg dit var det mest skog. Men på andra delen av hagen som är enormt stor så är det stora gröna ängar. Sjön ligger rätt nära och det är där man kan bada med hästarna och även där dom dricker.

Det jag såg verkade var hursomhelst super tycker jag, för de har skog och terreng med skugga om de skulle vara för varmt, sen en sjö där de till och med kan bada själva om de vill samt fri tillgång till vatten dygnet runt och stora gröna ängar med MASSA gräs överallt.

Det ligger i Grisslinge (Värmdö). Jag kommer ta samma buss som vanligt men sedan måste jag gå eller cykla ca 1 km för att komma till hagen från busshållsplatsen. Så får jag lite motion på köpet ;)






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0