Saturday

Vaknade upp med Suzana som sovit över och hade en sprängande huvudvärk, och var helt slut! Orkade knappt resa mig upp så trött jag var. Hade ju tänkt att rida på förmiddan eller iallafall innan lunch men eftersom jag inte kom upp så fick han vila.

Sussi gick runt 12 och då åkte jag och bada med Nattis, för då kände jag mig mycket bättre. Vi hade jättekul och sen så när vi badat åkte vi och hoppa studsmatta xD. Fick värsta brännsåren för att jag gled :'( Men aja det var det värt för det var suuperkul!

Blev hämtad där klockan 5 och åkte vidare till Oda, det var en sommarmiddag och massa var bjudna. Först så åt vi sen spelade vi lite badminton sen kubb och sen pratade vi tjejer och körde någon slags sanning eller konka variant fast utan konka, det var faktiskt rätt kul. Sen är det så sälla vi träffas så det var kul att vi gjorde! :)Kom hem runt halv 12 och då var jag för trött för att blogga.










Vi stod på en sten i vattnet som vi hoppade ifrån :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0