Resterande aktiviteter för dagen

Kom nyss hem efter en lång dag! På eftermiddagen red jag ut med Tuva. Vi red samma skritt-galopp runda som igår med Mathilda. Red barbacka igen på hacket och han skötte sig väl bra antar jag. Gjorde bara ett sånthär patch-hopp men annars galopperde vi rätt lungt idag. Inge rejs eller så. Det var mysigt ändå.

Sen runt halv 8 så red jag Tuva och Mathilda ner till en liten strand för att bada med hästarna. Men tyvärr var det några människor där så vi kunde inte gå ner just där. Men så försökte vi gå ner på ett annat ställe men det var sunkmark på sidorna. Jag fick ut Patch så att vattnet nudda hans mage och mina fötter, men han sjönk ner en gång på sidan och efter det vart han rädd och ville inte mer.

Så vi ska bada med dom någon annan gång istället. Tuva och Vilgot simmade flera gånger, men Robin ville inte ens gå till vattnet. Patch var iaf duktig tills han blev rädd dårå men förstår ju honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0