Pissvädret bara förstör! :(

Åh vad vädret kan göra det surt för saker ibland! Det blev alltså ingen uteritt med Tuva idag....... Alltså det bara öste ner regn, sen åskade det och blixtrade. Jag åkte dit iaf för när jag gick så regnade det inte men sen påvägen blev det storm!

När vi var framme var det inte så farligt så jag gick in och letade efter min bebis iallafall för att gosa lite och han var så gullig! Han började gå mot mig när han såg mig :') Hade med mig lite godis så gjorde mina "tricks" med honom och han fattar så jäkla bra! Han är så smart, lärde sig efter första gången! Dutti poni♥


(Ovan) när han börja gå mot mig :)


(Ovan) Behöver bara ställa mig där nu för att han ska förstå!






(Ovan) En blöt ponnyplutt!



Puusss :-*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0