Morgon inlägg-Planer

Ovanligt för mig. Brukar nästan alltid bara blogga på kvällarna, dvs när jag kommit hem från stallet. Men nu när det är sommarlov så kan jag väl passa på att göre ett redan nu. Slänger även in några tidsinställda under dagen!

Dagens hästrelateradeplaner blir att åka till betet så att jag är där senast klockan 5. För då ska jag rida ut med Tuva och hon ska visa lite ridvägar och en äng där de brukar rida dressyr osv. Det ska bli kul! Vad jag hört så är det verkligen jäättefint och det hoppas jag! :)

Lite sommarplaner nudå, Ninni och Anna-Karin som är två av ägarna till Gustavsberg kommer också komma dit och ha träningar för oss om vi vill. Självklart vill jag det så det kommer säkert bli! Cissi då som är den sista delägaren, hon som jag brukar träna för vet jag inte om det kommer bli under sommaren. Ska prata lite och se.

Patch kommer få stå på betet fram till den 31 juli för då åker jag på sommarridläger på Brolöten. Sen är det hem till stallet igen tror att det är den 7 juli eller 6... Aja sen kommer vi också åka till Rimbo med honom från den 4-8 juli.

Jag och min kompis Freja som också har egen häst ska nämligen bo hos hennes tränare och träna för henne ungefär 1 gång per dag, sen kommer vi självklart busa massor och ha jättekul! Längtar jättemycket! Vi lär väl också rida ut en långritt på några timmar med matsäck med osv. Vi kommer säkert bada med hästarna någon gång också! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0