Fullt upp all day

Har verkligen haft fullt upp hela dagen idag. Började med att jag åkte till Sundby där ponnyallsvenska finalen i div 2 (hoppning) plus clear round och L:C och L:B. Där skulle massa Gladö människor tävla clear rounden och vissa L:C.

Gustavsbergs laget från mitt kollektiv tävlade även själva lag finalen men den hann jag tyvärr inte se. För när Sarah hoppat skrittade de hem hästarna till Gladö. Det ligger kanske 2-300 m bort över en väg och lite skog bara. Så där åt vi mat samt fotade vi hästarna som betade i hagarna och det blev superfina foton.

Härligt var det, älskar gemenskapskänslan man får där och självklart alla vänner som finns där. Tävlingen blev iaf rätt sen så när de skulle skritta över hästarna till Sundby för att rida nästa klass åkte jag hem för att hinna rida Patch så jag vet inte hur det gick för alla sen men på Clear ruonden vart ALLA från Gladö felfria, grattis!

När jag väl kom till mitt stall så tog jag det jättelungt. I början tänkte jag hoppa studs med honom men efter många om och men så fick det bli en busuteritt med massa galopp i full fart :D skriver mer om det i ett annat inlägg.


Hästskötare nr 1!


Melissa


Rasmus


Opal


Opal


Rasmus


Pandora


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0