Fredags ridpass 10/6

Gick totalt sämst! Red till en hage och i börja i skritt och trav gick det rätt bra. Sen när jag flyttade honom för skänkeln på volten i båda varven gick det helt ok men efter det när jag bad honom att komma fram i trav så bara korva han sig och fatta ingenting att han skulle framåt ist för att flytta. Sen blev han sådär vinglig och skitjobbig.

I galoppen vägrade han att ta min ytterskänkel så han bara sköt ut bogen och in med rumpan och då bröt jag av gjorde halt och börja om men det blev aldrig bättre så då sket jag i galoppen och travade runt lite sen red jag hem, får verkligen ingen lust att rida när det blir sådär. Sammanfattningsvis kan man säga att det gick helt kasst.

Men bjuder ändå på lite bilder!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0