Dagens busritt

Senare på eftermiddagen runt 6 så red jag och Mathilda ut en runda med mycket galopp, Jag red barbacka och vi resjade och hade kul. Hade inga krav på honom bara att han skulle springa fort xD. Men det gjorde han iallafall, när jag var först så hoppade han nästan lite som sicksack i galoppen för saker han tyckte var lite läskiga på sidorna, men jag höll mig kvar!Sen när Robin var först så sprang han bara efter.

Vi provade också "tävla" brevid varandra och det gick superfort, men det kunde vi bara göra en strecka. Annars så var han ju duktig, dock överskumpig i traven bara. Fast somsagt så var det mycket med backar så det var mest galopp-skritt-galopp-skritt osv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0