Cred till er som...

... Orkar läsa allt vad jag skriver haha! Det blir fett med långa texter om ridpassen, orkar inte läsa det själv bara skriva det. Varför gör jag det då, kan man väl undra? Jo för att jag ska ha något att titta tillbaka på om kanske veckor, månader elr kanske till och med år? Vem vet men jag vill iallafall kunna se förändringar, och hur vi utvecklas osv. Ja kommer inte ihåg exakt hur de första ridpassen kändes och vad vi hade svårt med då osv men eftersom jag skrivit det kan jag bara gå tillbaka och läsa.

Bloggen är mera som en träningsdagbok för mig själv och självklart för de som vill läsa. Men om folk tycker den är tråkig och tycker att jag borde skriva kortare inlägg osv så kommer jag icke ändra på det för det jag skriver är för det mesta för mig själv. Ja det var väl det jag hade och säga för nu, hörs imorgon om jag hinner, dagen är FULLspäckad till max, varenda halvtimme inplanerad med massa kul blandannat skolavslutning och jag älskar't.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0