Bebbsiseen!<3

(Skrivet igår, söndag 26/6) Äntligen fick jag träffa gulleplutten igen! Saknade honom så mycket i det tråkiga Gotland! Han har ju allt biffat på sig liite granna ;) Vilket bara gillas! Nuttisen när jag ropade på han i hagen så lyfta han upp huvudet superfort och sen kollade han efter mig tills jag kom till han <3 gulle!

Red upp honom till Therese med bara grimma och grimskaft, han var så snäll så! Där började jag borsta osv, sen träffa jag även på Lovisa och Mathilda, de skulle också rida till mormors äng så då red vi alla tsm. skriver mer om det i ett annnat inlägg.

Här kommer några uppställnings bilder ist. Visst har han lagt på lite med hull i alla fall?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0