Avramlingen/avsittningen!

Haha somsagt så ramlade jag ju av idag påväg hem till hagarna med pollarna. Vi skulle galoppera upp för en jättebra grus galoppuppförsbacke. Igår när vi gjorde det studsa han bara lite så jag satt kvar men idag gjorde han det mer n dubbelt så mycket!

Han gör någon slags blandning av jämfotahopp, luftsprång och jag vet inte riktigt vad, Han bockar typ lite halvt också. Eftersom jag ramlade för det mesta på fötterna så hann jag se det han gjorde efteråt och det var väl typ detsamma som han gjorde när jag satt på.

Eftersom Robin fortsatte galoppera så galopperade han efter och sen stannade han när Robin stannat. Gjorde mig inte illa utan hoppa upp igen och galoppera vidare xD Haha gulleponny, jag bara skratta!

Typ lite så såg det ut fast högre och ah svårt att förklara men alla gånger jag någonsin ramlat av på honom (3ggr nu) så har det varit för att han gjort såhär xD

Kommentarer
Postat av: Madde

Fin blogg ! :)

2011-06-29 @ 17:08:53
URL: http://ricos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0