Världens bästa första häst

Min häst är verkligen den snällaste som finns! För t.ex. när jag ska hämta saker i garaget så står han bara utanför och rör sig ingenstans. Sen när man rider gör han aldrig något "dumt" för hans jämfotahopp/luftsprång/halv bockning gör han bara för att han blir så taggad eller om han inte får springa efter andra hästar som springer iväg från honom.

Sen så har vi såklart massa att jobba med inom ridningen, såsom rakriktning, acceptera handen mm. Men fortfarande trodde jag aldrig att jag skulle kunna få ha så kul med honom som jag hade igår! Man kan busa, rejsa, rida baklänges, och massa annat! Plus att det bästa av allt är ju att han också tycker det är kul! Går nästan inte att beskriva hur bäst han är!! Älskar honom verkligen♥

Här kommer en stor bildbomb från när bara jag red igår!

















(Ovan) Ser ni den fina kransen som han har som pannband? ;)



 




















(Ovan) Försöker rida i damsadel men det går inte så bra xD
































(Ovan) Haha skumpigt värre i traven efter hindrena xD

















(Ovan) Haha här springer hesten förbi xD


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0