Världens ballaste häst!<3

Åh nu är jag äntligen hemma efter en lååång dag! Det började med att vi åkte till finis hästen och så letade vi efter dom i en evighet. Sen red jag. Påväg till Therese efter ridpasset sen så i grusnerförsbacken håller de på att bygga massa hus och grejer. En av byggarbetarna kommer fram och frågar om vi vet vart en ambulanshelikopter kan landa, för en annan byggarbetare hade ramlat och spräckt skallen.

Så kommer helikoptern och flyger över oss, och gissa vad som händer? Jo ingenting xD Haha min häst är för cool lugn för att ens titta upp och bry sig om vad som blåser och surrar så högt. Lite mera vanliga, inte ens så stissiga hästar hade ju gått upp i taket och jag vet inte vad men han bara stod där snäll som han är och njöt av att stå stilla typ! Haha bästa ponnyn<3

Men senare fick vi iallafall veta att han klarade sig och stod på benen igen, polisen kom också och alla var imponerade för att Patch inte reagerade på helikoptern :) Lite kul faktiskt!


Haha underläppen<3

Kommentarer
Postat av: sarah

Åhh du har världens duktigaste ponny!!! ja blev fett inponerad när jag läste det!! <33333333333333

2011-07-26 @ 21:00:18
URL: http://swebra.blogg.se/
Postat av: sarah

Åhh du har världens duktigaste ponny!!! ja blev fett inponerad när jag läste det!! <33333333333333

2011-07-26 @ 21:00:18
URL: http://swebra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0