Tomt...

Vaknade väcktes* klockan 12 idag, var jättetrött efter igår. Runt 1 så åkte vi och lämnade katterna hos ett kattställe för att vi ska måla mitt rum och det skulle vara krångligt att ha de hemma då. Egentligen skulle vi åka till Italen denna vecka men det var vissa saker som satte käppar i hjulet så det blev inget med det. Iallafall så känns det så himla tomt utan min käraste sociala katt Pluto :(

Senare på dagen åkte vi till Patch och jag red ett dressyrpass i gruspaddocken! Förut har det legat massa kvistar och grenar där så det har inte gått att rida där men nu så plockade vi bort det mesta så jag kunde rida där! :) Men mer om det i ett annat inlägg.


Sötnoseen för typ ett år sen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0