Sommarbetets utrustning/outfits

Kom på att jag kan skriva lite om mina outfits jag använder mig av nu på sommaren. Eftersom han står på bete så har jag all min utrustning i Thereses garage, tillsammans med några andra. Från hagen rider vi upp till Therese och gör iordning hästarna där.

Då finns det inte mycket plats för schabrak och lindor i mängder. Så jag har 3 schabrak som jag tvättar och växlar emmellan. Sen just nu bara mina babyblåa lindor sen båda mina sett av benskydd, alltså de bruna och svarta fram+bak. Sen har jag min "skitgrimma" som jag inte bryr mig, hackamore och mitt remont med tredelat bett och självklart sadel + båda mina sadelgjordar, ena med ludd.

Det funkar bra såhär fast visst skulle jag vilja använda mig av lite mera matchande outfits när det ska fotograferas men det är liksom inte prio 1. Dock så var det en dag som jag tog med matchande lindor för att vara matcha schabrak och mina ridbyxor men det orkar jag inte göra så ofta :P

Bild från då:


Annars/vanligtvis brukar det se ut ungefär såhär:



Kommentarer
Postat av: sarah

i fix imorron xD hahahahah xD massor t-shirts xd

2011-07-27 @ 23:44:24
URL: http://swebra.blogg.se/
Postat av: Tuss

Fina bilder :) Gillar din header!

2011-07-28 @ 00:15:13
URL: http://tuzzanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0