Seglingen igår

Tjenare! Igår så runt 6 på kvällen började vi segla. Det var inte så blåsigt så först körde vi endast med motor, sen när vi kom längre ut så satte vi upp seglet och seglade :). Jag och David hoppa även i vattnet och badade!! Mitt i Mälaren typ. Men det var hur svårt som helst att ta sig upp på båten sen!

Panikerade typ lite för det kändes som massa hajar skulla äta upp mig xD Det var rätt ok temperatur i vattnet iaf! Sen åt vi soppa på båten och bulle :P Klockan hade hunnit bli 10 sen när vi kom i land... Väl hemma så spelade vi världens roligaste kort spel, nämligen slav och president!!! Gisse vem som vann då? Jo JAG såklart!!! Efter andra omgången vart jag president spelet ut ;)

David gick vid midnatt (spelade tills då) och sen var den dagen slut!


Påväg ut, jag styrde :)


Påväg hem vid solnedgången :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0