Planer för dagen hittils + lite annat

Idag ska grisen få vila, elr ah jag ska gå en skritt tur med honom, inte rida men så att han får röra på sig lite iallafall :) Nu har jag skjutit upp klätterdagen 3 dgar... Inte bra ska bli bättre på det men jaja får se om det blir imorgon då elr hu jag gör! Bloggar väl sen om jag har ngt nytt att blogga om, orkar fortfarande inte ta igen det från Rimdo och dagen innan de xD

Min data har förresten pajjat för ett tag sen så jag måste liksom dela dator med mamma -.- vilket suger, aja pappa ska kolla på den och om han inte kan fixa den (hoppas han inte gör) så ska jag få en ny!! :D Bara inte alla bilder på hårddisen försvinner för då vet jag inte vad jag ska göra, typ hela mitt liv i bilder finns på den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0