Om den 17/7-18/7

Hejsan! Igår så kom Sarah till mig vid 10 och så åkte vi till min hezt, mer om va i gjorde i ett annat inlägg. Sen kom vi hem vid 2 och fixa oss sen kom Nattis och så åkte vi till grönan. Där åkte vi typ det mesta och hade jättekul! Sen gick vi hem igen när det stängde alltså kl. 10 vilket suger för förra året stängde det väl 11?

Aja sen åkte i hem till mig dårå och så sov dom över. Spelade världens roligaste kortspel och jag vann o vann o vann ALLA omgångar!! :D Hihiihih sen nu imorse blev nattis hämtad och senare följde jag med Sarah t pendeln och sen gick jag hem och nu är jag här! :) Haha juste Sarah klant tog fel tid och gick 1 timme innan hon egentligen skulle!! :P
 
Lite bilder från gårdagen dårå ;)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0