Mysig skrittur!

Hejsan idag så var det ju tänkt att jag skuller dressyra i paddocken men ändrade mig. Det kändes bättre för honom att bara ta en mysig skrittur utan krav och så blev det! Red skritt-galopp rundan som jag kallar den för. Utforskade även en liten väg, men den ledde bara till massa hus.  Var ute 1 timme sammanlagt i bara skritt :)

Red i grimman och grimskaftet och inga konstigheter idag :) Han var jätteduktig oh gullig! Bara att när vi skulle fota lite vid vattnet så ville han inte stå kvar stilla xD Haha han är inte så fotogenisk av sig direkt... Pappa följde ju med med kameran. Sen så fick han beta vid kanten utanför hagen en stund när vi var tillbaka och fikade, för att det fanns mera gräs där.

Här är bilderna! Och jag hade hjälm på hela tiden förutom när vi stog stilla och fota ;)


Åååhh dör så söt han är!! Nutteputteponnin när jag hämtar honom från hagen <333


Haha han hade kvist i pannluggen som jag tog bort xD sötnosisen dåe<3


Tog en snabb uppställningsbild på snyggingen när han ändå stog så fint, underhalsen har blitt mindre nu! :D


:)<3


Söööötnosisen blundar haha ^^ <3



Hhahaah han blundar igeeen! För söt alltså <3






Hahahhah ponnin skeptisk xD








Gräset utanför hagen är mkt godare tkr Patch ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0