Mina köp

Tjenare! Nu är jag hemma igen, det blev en snabb runda i stan men jag hann med superköp! Älskar när det är rea, vilket det var typ överallt nu! :D

Detta var iaf vad jag köpte:

*Vit piké 49:- Bikbok
*Vit&marinblårandig piké 89:- Stadium
*Vit&svartrandig långärmad tröja 80:- Inter sport
*Ljusgul bh 39:- Cubus
*Mobilskal 60:- Random affär

Jag fyndade verkligen enormt mkt! Den vita pikén kostade 199:- från början, den vit&marinblå långärmade tröjan kostade 349:- Sen vet jag inte de exakta priserna på de andra sakerna men allt var verkligen superkap! Alla tröjor ska självklart med till Brolöten som är på måndag! Gosh så jag längtar! Ska dit med dom absolut bästa, Sarah och Nattis<33 Kommer ha huuuuuuuuur kul som helst! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0