Mina käraste röda ridbyxer

Juste igår glömde jag att meddela er detta... Men gör det nu istället. Var på Hööks igår en snabbis för att se vad man kunde göra åt en sak. Men hade slängt kvittot så var nästan säker på att det aldrig skulle gå. Men iallafall så mina älskade röda ridbyxor skulle jag se om de gick att byta. Sömmen hade gått upp på 4 ställen efter bara ett fåtal ridpass och en tvättning.

De var jättetrevliga och snälla, dessvärre fanns det inga kvar att byta till :'( Ingen i min storlek fanns, typ bara st 42 men hallå det är nog liiite för stort har 34/36. Jättesynd tycker jag verkligen för dom  var verkligen störtsköna! Menmen fick iaf tillbaka pengarna och life goes on i hope ;)


r.i.p mina röda ridbyxer♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0