måndag,tisdag&idag

I måndags vare ju tänkt att jag skulle följa med nattis till hennes häst men så blev det inte. Red iaf till mormorsäng med Sofie på Robin, där klättrade vi med hästarna, mer om det i nästa inlägg. Sen på tisdagen åkte jag dit på förmiddagen och red med Sofie igen men till roffes äng även det skriver jag mer om i nästa inlägg. Sen vare hem fort duscha fixa mig och sen iväg till Sarah.

Först åkte jag hem till Sarah sen åkte vi till Hööks, där köpte jag ett nackstycke och svanslinda. Sen åt vi på Ikea XD och åkte hem till henne igen. Vid 9 på kvällen ungeför mötte vi upp Hanna och cyklade iväg för att bada i mörtsjön med några de känner. Det var jättevarmt i vattnet men det var bara vi som badade, elr jo juste Jack var den enda som bada med oss. Resten satt typ vid brasan, spela guitarr och lyssna på emo musik...

Det var kul att vara med Hanna och Sarah men killarna var inte så kul. Haha Jag tror det var Adam, Jack, Arvid; Hampus och Micke elr nåt. Efter vi badat satt vi vid brasan och värmde oss. Kommer inte ihåg exakt sen när vi åkte hem. Men iallafall så när vi var hemma hos Sarah igen så kollade vi igenom massa bilder på hennes dator på oss 2 och alltså shiiiiiiiit. Börja lipa av rädsla över en bild på mig själv. SÅ JÄVLA ÄCKLIG!!

Kan inte fatta att det ens är jag! För det ser inte ut som en människa! Helt otroligt, så satt vi båda där och grät och skratta samtidigt, alltså hur mupp? xD Sen iaf så vid 2 gick vi o la oss, snacka till 4 tror jag och vakna 12 idag. Patch får vila idag så vi tog det as chill. Jätteskönt att inte ha någon tid att passa så. Vi måla naglarna och försökte lära oss mer om ps, även min design är ju från tidigare idag :P. Sen kolla vi lite på tv och sen drog jag hem.

Dessa bilder var vi och pilla ihop idag + hennes header. Vi är nybörjare så det är förklaringen vrf det inte är helt super ;) Kommer flera bilder sen från kvällen igår när vi bada o så :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0