Inte blev det som jag tänkt mig...

För när jag kom till hagen och skulle leta efter patch så var det borta! Jag gick runt 2 varv, runt träsket, ner till vattnet och allt men de var ingenstans! Så efter 1 timme så ser jag Tuva komma med sin häst från skogen! Det fanns tydligen en till miiiiini glänta även gräsplätt som alla hästar hade gömt sig! Dessutom ser man inte den om man inte vet vart den finns!

Så irriterande så det finns inte! Men jaja jag red upp till Therese men trimma aldrig sen, ist så fixade jag hans man, ryktade jättelänge bara mös och sen körde jag lite NH. Gosade för det mesta och det var riktigt mysigt :)


Medans, jag vet ojämt... men slutresultatet blev rakt! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0