Hp döds rel. del 2

Förkortarn där asså ;) Ne men ärligt jag gillar egentligen inte alls Harrypotter filmerna men den här var faktiskt bra. Långt över mina förväntningar osv men HAHA alltså det var typ en ganska gammal gubbe brevid Natta som GRÄT!! Alltså HAHAHAH!!! Sen typ rapade han, prutta och nös rakt på Nattis XD Trodde inte att 55+are gjorde sånt... Menmen man lär sig ngt nytt varje dag! ;)

Åh dagens pinsammaste var ju helt klart när vi skulle värma oss på coop efter bion och så har jag mun full med fanta och så säger Nattis en skitroligt grej så jag bara kunde inte hålla in och så spotta jag typ ut lite på golvet :§ Sååå pinsamt!!!! dör typ lite.

Aja sen så gick vi ut fort fort och går runt där ett tag så sätter vi oss och Nattis säger att det är en kille som följer efter oss och stirrar jättemkt men jag bryr mig inte så mkt och så kollar vi lite bilder sen ba kommer han fram och frågar ngt as random. Typ "kan jag få eran åsikt om detta, om en tjej säger till en kille att han är söt, ska man ta det som en komplimang då?" Och vi ba satt och höll oss för skratt sen så sa han typ att "inte för att det var någon raggningsreplik men" och så ba gick han X'''D Hahah huuur random alltså? :P


Kommentarer
Postat av: Natta

Jaaa eller hur nu måste jag bara kommentera för en gång skull : Men nästan hela kvällen var jue bara för random !!! ;) <3<3 Men liiite roligt osso :P <33

2011-07-14 @ 22:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0