Gårdagens ridpass :)

Igår när sarah följde med till Patch hade jag ju egentligen tänkt att klättra med honom eftersom jag då redan skjutit upp det en dag men tiden skulle inte räcka till så vi red till Roffes äng istället. Först red jag fram som vanligt ungefat, hade hackamoret på. Sen hoppa jag stockarna vilket var superkul!! :D Hihi sen när jag gjort det så fick Sarah göra samma sak och det såg bra ut!

Sen gjorde han t.o.m 2 luftsprång, ena mellan stockarna och andra rätt långt efter. Haha jag som trodde att det bara var pigga hästar som gjorde det... Men iallafall sen ville jag se när hon provade öka traven med honom men han föll i galopp hela tiden :P Aja sen skritta vi hem honom duscha av, ga kraft och så, han var jätteduktig iaf! :)

Lite bilder nudå ;)
 
Påväg upp till Therese.




När jag gör rent hans ögon, (gör det varje dag, med bommull och en speciell vätska)


Så himla charmigt!!


Kan det bli bättre?


När sarah red :)



Stillbilderna från filmerna när Sarah hoppa visas typ inte på datan så hur lägger man upp dom? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0