Dagens ridpass 26/7

Idag blev det ett dressyrpass plus lite skutt över stockarna i slutet. Den seriösa delen, alltså dressyrpasset gick inte bra. Fick ingen bra känsla det gick dåligt. Tränade övergångar så la stigbyglarna framför sadeln efter uppvärmningen. Sen även att jag skulle rida med lite mindre hjälper när jag kunde. Gjorde även 3 serpentinbågar i galopp alltså vart den mittersta bågen i förvänd, formen sket sig men han höll samma galopp :).

I slutet så hoppa jag några språng på stockarna mest för kul och ja det var kul! Finns inte så mkt mer att säga om det :P Dressyrdelen var inte lika kul eftersom det gick ganska dåligt men Patch var nog egentligen som vanlig tror jag så det var jag som red dåligt idag. Såna dagar finns nog för alla mer eller mindre. 

Det togs över 1000 bilder haha men har typ bara runt 200 kvar, pappa vet hur man bombar bilder ;)















































Dessa bilder är bara från uppvärmningen xD Kommer fler från uppvärmningen och resten + hoppen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0