Busilibus

Nu är jag äntligen hemma och har precis ätit middag. Det blev visst lite senare än tänkt.. Men iallafall så red jag ut med Tuva, Amanda och Alicia. Vi red till Mörtnäs hagar, och ängen dära. Red över lite bommar och rejsade. Egentligen hade jag velat rida till mormors äng och klättra med honom men det skulle vara för mkt mygg och sånt där.

Jag hoppade även stockarna som låg där och arbetade honom lite granna nr vi inte rejsade. Han skötte sig bra och det var kul! När vi hade ridit skulle de bada med hästarna men då var det för sent för mig tyvärr så det får bli en annan gång.

Här kommer en bildbomb!




















Vänta er ännu en bildbomb imorgon, detta är inte alla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0