Sista träningen för året 2011!

Ja idag var det nog sista träningen för året och för Anna! Kan börja med att säga att jag ändå r ganska nöjd med träningen. Han var jättetrevlig när jag fram, bättre än på länge iaf! Inte sådär spänd som han varit nu de i de senaste och mjuk var han.

I travarbetet tränade vi på öppnor och skänkelvikningar, även "felställda" sknkelvikkningar vilket var nytt och lite klurigt men det gick bättre och bättre. Sedan red jag halter både från skritten och från traven vilket gick bra! I galoppen sköt han ut bogen lite på volten när jag tryckte in rumpan så de tränade vi lite på och det blev bättre.

I de enkla byten gick det över förväntan faktiskt, snabba övergångar till skritten hyffsat lugnare n de andra gångerna och han blev bara seg och jobbig i mun ca 2 ggr i skritten mellan bytena. Sedan hängde han sig i handen lite i traven några få stunder men det var inget märkvärdigt. Han var väldigt mjuk och formbar i traven.

Filmades idag... Men dumma sladden hindrar mig från att lägga upp här :(


Bilder från förut (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0