Hoppning 25/12

Idag hoppade jag i stora tillsammans med Ida & Roya och tjejen med Swing. Han var jättespänd och blev jättesur på mig massor av gånger, speciellt i galoppen. Då hade han öronen jätteplatt bakåt, stanna och hoppa upp i luften, sparka bakut och ah massa Patch specialare typ.

Det var lite kul faktiskt haha men aja hade kryss, räcke med vattenmattaa och oxer. Första gången jag hoppa över vattnemattan sprang han förbi men efter det gick det bättre och bättre. Oxern tog jag inte så många gånger men de 2 sista sprången låg på 1 m. Första rev han men sista språnget var SUPER!

Hoppade jättefint över och är mycket nöjd över honom idag! :) Det var väldigt kul! Mamma filmade och fotade men kamera sladden e ju borta så fotade bilden med mobilen xD

image descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0