Hesslingby gård!

Nu har vi flyttat hästen och alla grejer. Känns lite konstigt att tänka på att vi inte kommer åka till Söderby mer... Kommer nog sakna det mer och mer! Men tror detta är mycket bra, maten ch höpåsarna gör dom så det enda vi behöver göra är att mocka och fylla på vatten.

Sen tar det bara ca 25 minuter att åka dit! Helt otroligt grymt nice! När vi åkte tillbaka idag var det sån stor skillnad! Från att vara van med typ 1 timme så ba häflten av de! Aja nog om det, först när vi kom lasta vi ur och ställde in Patch i boxen, sen packa vi in alla grejor i skåpen osv vilket tog sin lilla tid.

Sen ledde jag runt honom lite överallt där, gick i paddocken, ridhuset osv. Han verkade lite förvånad och undrande liksom, spänd var han förstås också men det kommer nog bli bra tror jag :) Imorgon ska jag rida lite i ridhuset, bara lite kort hade jag tänkt!

Bilder från nya stället idag! :)
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
Tkr det ser så mysigt ut med utebox! :)

Kommentarer
Postat av: Lily ;) <3

Vad fint det ser ut! Hoppas ni kommer trivas! Kommer sakna dig så himla mycket!!!!!!! KRAM

2011-12-29 @ 18:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0