Bästa julafton hittils!

Igår var verkligen den ultimata bästa och mysigaste julafton hittils för mig! Det började på morgonen att jag vakna på ett strålande humör, åt frukost framför tvn, sen slog vi in de sista klapparna, packa allt vi skulle ha i bilen och åkte till bästa hästen.

Hade en julklapp till Pacth med, nämligen lick it morotssten men han var för söt haha han fattade inte att man skulle slicka, utan försökte bita på den sen blev han rädd och gick upp i taket när jag höll fram den xD Nuttisen haha det var så gulligt.

image description

Men iallafall sen red jag ut, hade verkligen hoppats på snö att galoppa i på ängen men icke det var blött o lerigt ist. Men fick upp lite julstämning med min tomteluva på hjälmen och så red jag till ängen iallafall och låtsades att det var snö x) Hehe det var jättemys och han var rätt sneeel ramla inte av men nära några gånger :P Men faktiskt första gången jag kunde jobba honom lite i galoppen ute! Framsteg :D

image descriptionimage description

Sen pussade jag massor på honom innan vi åkte vidare till Upplandsväsby till mina brorsor o några till där. Det var mysigt åt jättegod mat och allt var riktigt trevligt. Sen fick jag va tomten och dela ut alla klappar ^^ Själv fick jag detta:

2biokort
Röda mysbyxor
Cavallo ridstävlar
Skönhetsprodukter
Presentkort på Holliester
Presentkort på Stockholm ridsport
Tröja
Pengar

Sen på måndag blire flera klappar :D Ska fira med pappa och några till, nu var det med mamma :) Ska iväg till det nya stallet nu och fixxa lite stuff you know ;) Sen vidare till min poooniheeest o riiida :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0