Ängen 11/12

Igår red jag ut barbacka på hacket till ängen. Han var väldigt soönd och tittig. Gräset var fruset och väldigt hårt för det mesta så jag höll mg till skritt och travarbete. Mycket övergångar och han spände av mer och mer. Tills det kom en o gick med hund, då vart han sjukt spänd igen och bara stände av liksom.

Han blev lite dampi ville bar springa typ så gjorde massor av halter i skritten men i början backade han, flytta sig åt sidan och ja allt för att inte stå still. Men ag gav mig inte och efter typ 20 halter minst lyckade jag få honom stå still i 5 sek :p

Sen sista biten på ängen trava jag och det gick jättebra, han var superpigg och framåt men jag hade fortfarande kontroll och han var avslappnad och fin! I övrigt så ställde och böjde jag honom samt flyttade för skänkeln och lite sånt, tog det mest mysigt.

Kameran följde med så bilder kommer promise!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0