Ungefärligt schema för Patch

Vi har funderat fram och tillbaka i nån månad nu om hur vi ska lägga upp ridningen för att det ska bli bra och funka med både skolan och Patch. Just nu är jag jättenöjd med vad vi kommit fram till, även om vi inte är helt klara än. Det kommer bli ungefär såhär:

Måndag: Dressyr lektion för Anna Dufva
Tisdag: Hoppträning för Lena elr dressyr
Onsdag: Vila elr uteritt
Torsdag: Vila elr uteritt
Fredag: Markarbete för Maria elr dressyr
Lördag: Dressyr elr tävling elr terreng
Söndag: Dressyr elr tävling elr terreng

På måndagar kommer det alltid vara dressyrträningar för Anna Dufva och på tisdagar är det alltid hoppträningar för Lena. Någon dag av onsdag och torsdag är det uteritt och den andra bli hans vilodag. Båda dom dagarna ska jag ej vara i stallet för att kunna plugga osv. På fredagar är det markarbetes träningar för Maria varje vecka tror jag och kommer vara med på antingen hoppningen elr markarbetet varje vecka, alltså varannan vecka hoppning och varannan markarbete. Sen på helgdagarna lördag och söndag kommer det vara som jag skrivit för det mesta troligtvis.

Kommer nog bli bra hoppas jag! :)

Mitt fina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0