Today

Idag vid lunch ska jag åka till det nya stallet och vi ska släppa ihop Patch med en annan häst. Nu på förmiddagen har han fått stå själv. Patch ska inte ridas idag heller, han har ju även fått ett sår (troligtvis har Nero bitit honom) vid mungipan så vi ska åka iväg och köpa gummiringar och även ett nytt träns. Samt flugspray som försvann på Brolöten och även nåt mer om jag hittar nåt kul!

Eftersom Upplandsväsby ligger närmast så ska vi först till Hööks dårå, kanske även Horze men sen till underbara Stockholms ridsport! (y) Synd bara att allt är så dyrt där :p Men nåt ska jag allt få med mig hem hoppas jag innerligt! :)


Patchen i hans nya box! :)









Sötnosen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0