Första tävling

Igår kväll anmälde jag mig och Patch till våran första tävling tillsammans. Det blir den 18/september på Tungelsta. Jag har anmält mig till båda klasserna, en L:C2 och en L:B1 men funderar på att hoppa över L:Cn, för den har massa övergångar och halter så för oss är L:Bn lättare.... Men får se hur det blir :) Tror jag rider båda ändå :P Så får det skita sig om det vill, det blir ju trots allt vår första tävling bara vi har kul och helst ska vi få godkänd % då blir jag nöjd! :)

Anledningen för att det dröjt så länge innan jag tävlat på honom är dels för att jag inte kännt mig redo (gör inte det nu heller!!!) men mest för att det inte funnits några tävlingar hyfsat nära xD Alltså i stockholms region. Hoppas nån duktig fotare & knoppare kan komma också! Eller bara om det går bra dårå xD Jaja det var det...


En bild i början nån gång, när jag knoppa honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0